top of page

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“ nebo „OZ“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavřené mezi subjektem Petra Jandová, která je provozovatelem internetového obchodu a poskytovatelem služeb, a zákazníkem, a to prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.prijimackyvpohode.cz. Přijímačky Vpohodě se pro účely těchto obchodních podmínek a pro účely prodeje výukových kurzů rozumí podnikatel: Petra Jandová, Terronská 811/27, 160 00 Praha 6, IČO: 71648305

 

    1. Úvodní ustanovení

 

       1.1.  Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi dodavatelem a objednatelem.

 

       1.2. Smlouva mezi dodavatelem a objednatelem vzniká na základě závazné písemné nebo telefonické                     objednávky u dodavatele. Za písemnou formu se považuje elektronická pošta a elektronický

             objednávkový formulář dodavatele (dále jen objednávka) dostupný prostřednictvím webových

             stránek www.prijimackyvpohode.cz.

       1.3. Dodavatel po obdržení objednávky písemně potvrdí objednateli její přijetí. Za potvrzení objednávky se 

             považuje i odeslání potvrzovacího e-mailu na uvedenou adresu objednatele.

 

       1.4. Sjednané podmínky smlouvy lze měnit změnit nebo zrušit pouze výslovným souhlasem obou

              smluvních stran.

 

    2. Předmět plnění

 

       2.1. Předmětem plnění je výuka poskytovaná dodavatelem na základě objednávky.

 

       2.2. Výuka je rozdělena do několika typů (kurzy, zkoušky nanečisto, procvičovací materiály, atd…).

              Konkrétní typ výuky je uveden na internetových stránkách dodavatele.

 

    3. Všeobecná ujednání

 

       3.1. Dodavatel má možnost měnit stanovené parametry výuky. Parametry výuky jsou zveřejněny na

             webové adrese www.prijimackyvpohode.cz. Více informací je v čl. 4.2. obchodních podmínek.

 

       3.2. Objednatel je povinen převzít objednanou výuku a včas za ni zaplatit.

 

    4. Termín a realizace výuky

 

       4.1. Výuka se koná od 2. listopadu 2023 do 5. dubna 2024 dle rozvrhu zveřejněného dodavatelem.

 

       4.2. V případě nemožnosti zajistit výuku z důvodů mimořádných událostí je dodavatel oprávněn zrušit

              náhradní způsob zajištění výuky. Objednatel bude na tuto skutečnost předem upozorněn.

 

       4.3. Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit kurz z důvodu nenaplnění minimální kapacity kurzu. Dodavatel je

               v tomto případě povinen vrátit objednateli kurzovné v plné výši.

 

    5. Kurzovné

 

       5.1. Cena výuky (dále kurzovné) je stanovena ceníkem dodavatele zveřejněným na jeho webové adrese

             www.prijimackyvpohode.cz.

 

       5.2. Kurzovné zahrnuje příslušný počet vyučovacích hodin dle specifikace výuky, učební materiály mimo

              učebnic, využívání pomůcek a vybavení učeben při prezenční výuce.

 

    6. Platební podmínky

 

       6.1. Splatnost kurzovného je stanovena podle způsobu platby uvedené v nabídce jednotlivých forem

             výuky.

 

       6.2. Dodavatel přijímá platby převodem na účet nebo v hotovosti.

       6.3. Objednatel je povinen uhradit kurzovné před začátkem výuky.

 

       6.4. V případě nezaplacení kurzovného do stanoveného termínu má dodavatel právo zrušit objednávku

              nebo odmítnout účast objednatele ve výuce.

 

       6.5. Na žádost objednatele vystaví dodavatel na kurzovné daňový doklad.

    7. Zrušení objednávky

 

       7.1. Pokud objednatel zruší objednávku méně než 14 dní před zahájením výuky, dodavatel má právo

             požadovat sankce. Výše sankce je 1000 Kč.

 

       7.2. V případě zrušení objednávky za strany objednatele po zahájení výuky není objednateli poskytnuta

              žádná náhrada.

 

    8. Reklamace a náhrady

 

       8.1. Objednatel má právo reklamovat případné vady a nedostatky v kvalitě výuky.

 

       8.2. Reklamace musí být podána písemně do 3 pracovních dnů od zjištění vad a nedostatků.

 

       8.3. Dodavatel si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace a v případě, že ji shledá oprávněnou,

              navrhnout objednateli optimální řešení (přestup do jiného kurzu nebo vrácení adekvátní části

              kurzovného atd.)

 

       8.4. Dodavatel se zavazuje přezkoumat reklamaci a rozhodnout o její oprávněnosti nejpozději do 2 týdnů

              od jejího doručení.

 

    9. Ochrana osobních údajů

 

       9.1. Dodavatel je povinen chránit osobní údaje objednatele a nakládat s nimi v souladu se zákony o

             ochraně osobních údajů.

 

       9.2. Dodavatel se zavazuje přijmout opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému přístupu k osobním

              údajům objednatele a k jejich neoprávněnému zpracování.

 

       9.3. Objednatel, který je fyzickou osobou, dává odesláním nebo podpisem objednávky dodavateli k

              dispozici následující osobní údaje: Jméno, příjmení, e-mailovou adresu a telefonní číslo. Objednatel

              podpisem nebo odesláním objednávky stvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje jsou přesné a

              pravdivé.

 

       9.4. V případě, že objednatel objednává výuku pro třetí osobu, prohlašuje tímto, že má právo použít

              osobní údaje této osoby.

    10. Závěrečná ustanovení

 

       10.1. Pokud tyto obchodní podmínky ani ujednání smluvních stran nestanoví jinak řídí se právní vztahy

               mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve

               znění pozdějších předpisů.

 

       10.2. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 15.09.2023.

Obecné informace

©2023 od prijimackyvpohode.cz

bottom of page